08 rugsėjo 2013

I want the real autumn!

Kai visi gedi dėl prabėgusios vasaros, aš tik ir laukiu, kada prasidės tikrasis ruduo. Nesakau, kad nemėgstu vasaros ir šiltų orų, tačiau, kai jau baigiasi tam tikras sezonas aš greit priprantu prie naujojo ir laukiu jo tikrų orų ar nuotaikų. 
Dabartinis oficialaus rudens oras mane begalo nervina. Rytais yra per daug šalta, tad užsimetu striukytę, tačiau po pamokų norisi lengvų rūbelių, nes saulė kaitina kūną. Ir šiaip, toks oras visai nesuteikia darbinės atmosferos, kurios dabar taip reikia. Vienintelis geras dalykas giedromis dienomis yra tas, kad vakarais dangus buna nusidažęs įvairiausiomis spalvytėmis. 
Laukiu kada ir miestas pasidengs gražiais rudeniškais lapais, kai eisiu mieste ir po kojomis šnarės jau kurį laiką ant žemės gulėję lapai. Jau laukiu, kad iš spintos ir batų dežės galėsiu išsitraukti šiltus, švelnius megztukus, aulinukus ir kitus rudeniškus rūbėlius. 
Laukiu, kada pradės dar anksčiau temti, kad grįžusi namo, darbus galėčiau atlikti užsidegusi kvapniąsias žvakes. 
Vėsokais rudenio rytais mėgstu savo termosiuką užpildyti karštu šokoladu arba kavyte, pagardinta karameliniu sirupu. Kažkodėl būtent rudenį aš tampu tikra kavomanike.
Ruduo nusimato knygų skaitymo metas, o labiausiai dievinu knygas skaityti, kai girdžiu lyjantį lietų. 
Būtent rudenį aš labiausiai noriu sportuoti, o jau tam reiktų būtinai būtinai prisiversti. 
Mano tobulas ruduo būtų toks, kuomet ryte gaivus vėjas žadina mane, dienos be lietaus, šiltos, tačiau tinkamos užsidėti šiltesnius rūbelius, o vakarai lietingi. 
Vasara, pataupyk tokias šiltas dieneles kitiems metas ir Rudenėli, paskubėk atnešti savą atmosferą! 

3 komentarai:

  1. Ooh, tiesiog tobulas įrašiukas!
    Už tai aš ir myliu rudenį, tobulas metų laikas:))

    http://thecolouredbird.blogspot.com

    AtsakytiPanaikinti
  2. Sveika. Iš tiesų keista matyti tokį laimingą žmogų, kaip tu. Kiekvienas tavo post'as kupinas optimizmo ir šviesos.
    Smalsu, ar tai nėra tik internete formuojama kaukė.
    Bet kad ir kaip ten bebūtų, būtų įdomu paskaityti tavo nuomonę apie rimtesnius dalykus, nes atrodai protinga mergina.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Labas, pirma, noriu tikrai padėkoti už tokį komentarą, reta tokių, o šypseną tikrai sukėlė:) Optimizmo pas mane yra, kartais būnu ir blogos nuotaikos, bet gan greit tai praeina. O dėl rimtesnių dalykų.. kada jei rasiu apie ką rašyti - būtinai parašysiu:)

      Panaikinti