17 vasario 2013

Time

Gabija manęs paprašė padaryti įrašą, kaip aš organizuoju savo dienotvarkę. Manau tai smagiausias mano dalykas, kurį tikriausiai labiausiai sugebu daryti. Savo dienas pradėjau labiau organizuoti kokioj devintoj klasėj. Ir nuo to laiko nebeišgyvenu be kokios užrašų knygutės, kur viskas yra surašyta. Pirmiausia, manau, reikia nusipirkti/pasidaryti mielą užrašinę, į kurią būtų malonu rašyti. Kadangi aš nesu labai kūrybiškas žmogus (nors vienais metais rašiau į savo pačios dekupažuotą užrašinę, kuria didžiavaus) tokius dalykus visada nusiperku. Dažniausiai tai būna tuščia užrašinė, kurioje pati viską susirašau. Dauguma perkasi jau pilnas, darbotvarkei skirtas knygutes. Na ir tada prasideda pildymas, rašymas. Svarbiausia viską susirašyti yra. Ypač man tai reikalinga, nes atmintis mane dažnai paveda ir jei ne užrašyti dalykai, daug ką pamirščiau. Iš tikro pastebėjau, kad kai viską užsirašai, dažnai net neprireikia pasižiūrėti, kad prisiminti, tačiau jei kažko niekur nepasižymi, dažniausiai ir pamiršti. Jei apskritai kalbant apie laiko organizavimą, visada galvoje susidelioju laiką. Tarkim, jei reikia kažkur važiuoti, visuomet pasižiūriu autobusų grafikus, tuomet lengviau susigaudyti ar reiktų paskubėti ar ne. Jei tenka organizuotis kelių įvykių grafiką, visuomet apmąstau, kiek laiko kur užtruksiu. Praždioj būna sunku, tačiau kai įpranti tai daryti, viskas natūraliai ir lengvai gaunasi. Dar reiktų nepamiršti ir tokio dalyko, kad nepriisimti daug įvairių veiklų jeigu žinai, kad nespėsi. Dažnai atsisakau įvairių susitikimų, savanorystės veiklų, jei žinau, kad tikrai niekaip nesuspėsiu. Geriau jau neapsikrauti darbais, nei skubėti, nervintis ir vargintis. Kai taip pradedi planuoti savo dienas, viskas pasidaro greičiau ir lengviau. Tikriausiai man nepraeina nei viena diena nesuplanavus jos.

2 komentarai:

  1. Įdomus įrašas. Asmeniškai man yra kur kas įdomiau skaityti informatyvius, o ne tik iš nuotraukų susidedančius rašus todėl šiuo aspektu tau rašau didelį pliusą! Pati jau labai seniai ieškau idealios užrašinės tačiau niekaip nesugebu rasti atitinkančios mano lūkesčius. Tai netinka eilutės, tai netinka langeliai, įrišimas ir t.t, atrodytų juokinga, tačiau kaip pati minėjai svarbiausia jog būtų malonu rašyti į tau patrauklią užrašinę, tad tikiuosi jog artimiausiu metu vis gi atrasiu ir sau širdžiai mielą. :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš taipogi skaitau tik tuos įrašus, kurie man informatyvūs būtų, o kur tik šiaip tekstukas su nuotraukos pažiūriu jas ir tiek. Dėl užrašinės suprantu kaip jautiesi, man ištikro tas pats yra. Užsienio parduotuvėse matau tikrai nuostabias knygutes, bet jų kaina sieka apie šimtą litų, tad tenkinuos tuom ką randu Šiauluose. :)

      Panaikinti