16 vasario 2013

Such a week

Taigi, baigia prabėgti dar viena vasario savaitė, atrodo tik tik ji prasidėjo, o štai jau savaitgalis. Tiek minčių sukosi man šią savaitę, tiek nedaug atrodo įvyko, bet parašyti čia norisi tiek visko. Tad manau reiktų tiesiog pradėti viską nuo pirmadienio. Tiesą pasakius, aš labai šypsojausi tą dieną, net nesijautė, jog tai buvo pirmadienis, nes dažniausiai tai būna niūrios dienos, o štai jau antra savaitė iš eilės pirmadienis mane džiugina. Tam tikriausiai daug įtakos turėjo labai saulėta diena, kai ėjau net prisimerkus, o plaukai tiesiog gaudė saulės spindulius ir lengvai įšilo, kas labai priminė vasarą. Dar tą dieną namučio grįžau per pietus, kas būna žiauriai retai. Ir po savaitės pertraukos vėl įvyko šokių repeticija., po kurių ėjau pasipildyti savo makiažinės. Įsigijau "Maybelline Fit Me" makiažo pagrindą už 30LT. Labai džiaugiuosi šiuo pirkinuku! Beje, norėčiau pasidalint ano savaitgalio buvusio gimtadienio jubiliatų dovanomis, kurias padariau. Nieko rimto, bet jiems patiko.
Antradienis džiugino tuom, kad tą dieną buvo likę lygiai penki mėnesiai iki mano gimtadienio, kurio tikriausiai laukiu labiausiai. Jau mintyse jį po truputį planuoju, galvoju, ką reiktų pasikviest ir kur jį daryti. Jau manau kai liks porą mėnesių iki jo rimtai užsiimsiu planavimu. Tai manau linksmesnis dalykas nei pati šventė. Ir manau, kad laikas neprailgs, nes atrodo dar taip neseniai džiaugiausi, kad liko pusę metų iki mano šventės. Dar smagu buvo tai, jog vakare mama iškepė blynų, kuriuos labai dievinu nuo pat pat vaikystės. Trečiadienis buvo labai varginanti diena iš tiesų. Labai skubėjau visur. Bet gerai, kad visur spėjau. Didžiausia laimė, kad spėjom nusipirkti bilietus į Gyčio Ivanausko spektaklį "BollyWood", kuri norėjau pamatyti, vos sužinojusi apie jį. Kažkodėl daug tikiuosi iš jo, bet nesinori nusvilti, nors tikiu, kad visa spektaklio komanda sugebės parodyti kažką nuostabaus. Ir trečiadienį pagaliau prisiruošiau pradėti skaityti anglų kalbos pamokai anglišką knygą. Kažkada jau buvau pradėjusi ją skaityti, bet po poros skyrių padėjau į šalį. Tikiuosi šį kartą pavyks ją perskaityti.
Ketvirtadienis buvo tikriausiai šauniausia diena šią savaitę ir ne dėl to, kad tai buvo valentino diena, man tai buvo įprastas ketvirtadienis, tiesiog pilnas smagių dalykų. Pirmiausia džiugino tai, jog galėjau ilgiau pamiegoti kadangi nebuvo vienos pamokos ir paprašiau mamos, kad leistų neiti į dar vieną. Nuvykau į mokyklą dėl vienos pamokos, kurioj mane mokytoja tik gyrė ir gyrė. Tiesiog, man sekas informatika. Na, o po jos išskubėjau į senąją mokyklą koncertui. Kolektyve šiame koncerte nebuvo keletos žmonių ir manau be jų mūsų kolektyvas būtų idealus. O kiek juoko per koncertą buvo. Vitamino C prisigaminau porą dienų į priekį. Po koncerto vykau į sporto salę ir labai nustebau žmonių skaičiumi, nepamenu, kada sportavau tarp maždaug 7 žmonių. Jautėsi, kad tądien kažkokia proga buvo. Oh, ta proga mamos pagaliau išprašiau sportinių pirštinių. Iš tikro ilgai prašyti nereikėjo, užteko parodyti tik savo delnus, kurie atrodė tikrai ne kaip. Nuo kai kurių treniruoklių dedasi mozoliai ir jie ne itin žaviai atrodo, tad dabar drąsiai galėsiu sportuoti, nes įsigyjau pirštines (39LT). Na ir vakarui užbaigti, su mama nusipirkom vieno skaniausių šampano. Ji mano didžiausia meilė tą dieną ir apskritai visą gyvenimą.
Paskutinioji darbo diena buvo žiauriai neproduktyvi. Jaučiausi visiškai be jėgų, aplinkiniai tą irgi pastebėjo. Aš tiesiog buvau, bet tik tiek. Mane purtė šaltis, miego noras tiesiog užvaldė. Turbūt mano kiekvienos dienos sportas ir neaiškūs orai lauke susilpnino organizmą. Tačiau vakar dar sugebėjau nueiti iki kirpyklos (ko jau verkiant reikėjo) ir pasportuoti. Tačiau šiandien ir rytoj nieko neveiksiu, tik ilsėsiuos ir gersiu daug arbatų. Susirgti tiesiog negaliu. Kiek visokių planų planelių yra ateinančiom dienom. Pradedant projektais, baigiant teisių mokyklos pradžia. Na tikiuosi įveiksiu užpuolusį virusiuką ir sveika bei žvali pradėsiu kitą savaitę.

2 komentarai: