28 vasario 2013

I'm here!

Jau gan ilgas laikas praėjo po paskutinio mano įrašo blog'e. Ir vėlgi pasiteisinsiu, kad nėra laiko. Tik dabar atradau laisvą minutėlę prisėsti prie savo blog'o, ką jau bekalbėti apie kitų.. Serialams laiko taipogi nebėra, taip ir laukiu savaitgalio, kad galėčiau juos pamatyti. Ištiesų, man patinka, kad esu tokia užimta ir nėra laisvos minutės pasedėti. Man patinka kažką veikti. Vienintelis minusas visame, kad kaip išeinu ryte 8 valandą iš namų su rankine pilna daiktų skirtų tai dienai + maišiuku su sportine apranga, taip ir prasitasau viską iki 7 valandų vakaro. Tai vienintelis dalykas, kuris mane erzina. Jei ne tai, dienos tiesiog mylimiausios būtų. Iki po pietų pabūnu mokykloje, vėliau einu pasportuoti/šokti ir lekiu į teises. Tiesiog tobuliausios dienos. Beje, kalbant apie teises. Dar tik trys pamokos teisių praėjo, o jau man viskas sukasi, painiojasi, eidama mieste sau galvoje sakau, koks ženklas ką reiškia. Ir taip gyvensiu ateinančius mėnesius. Bet ir norisi to, su nekantrumu laukiu teisių paskaitų ir dedu į galvą kiekvieną dėstytojo pasakytą žodį. Tik gaila dabar nėra kada perskaityti tos teisių knygutės. Visą skaitymą okupuoja privalomoji literatūra. Pagaliau įveikiau tuos 100 puslapių angliškos knygos. (Skaičiau Lindsey Kelk knygą "I heart New York") Tačiau iš kart po jos skaičiau J.Biliūno kūrinį "Liūdna pasaka", kurį beje įveikiau tą pačią dieną kai tik pasiimiau iš bibliotekos. Net sporto salėj mindama dviratį skaitau knygas, tiesiog kito laiko neberandu. Ir nemažą to, kad jau veiklos iki kaklo pas mane, turbūt prisirašysiu dar vieną veiklą - darbą. Šiandien buvo toks kaip ir susitikimas grupelės su darbdave. Tai ne itin rimtas darbas, bet vistiek - pagaliau pradėčiau dirbti savus pinigus. Labai tikiuosi, kad neužilgo pakvies kokiam darbeliui ir mane. Oh, va dar ką paminėti norėčiau, blogiausias dalykas, kai turi tiek veiklos, yra tai, kad nebėra iš vis laiko vaikščioti po parduotuves. Aišku pinigines atžvilgiu tai tik į naudą (dar pagalvojant apie tai, kiek reikės išlaidauti teisėms) tačiau pasiilgstu to pirkimo malonumo. Plius, jau rytoj pavasaris, tad reikia būtinai atsinaujinti garderobą. Ir taip keista sakyti, jog rytoj pavasaris. Pa-ga-liau! Gaila, tik kalendorinis, nors pastarosios dienos itin džiugino širdute, viskas tiesiog kvepėjo pavasariu. Noriu greičiau paslėpti ilgus batus, šiltus paltus ir striukes ir pagaliau išsitraukti pavasarinius rūbelius bei avalyne. Taigi, toks trumpas įrašėlis apie mano gyvenimą pastarąja savaite, linkiu Jums geros pirmos pavasario dienos, bučkis!

1 komentaras:

  1. Man taip gera skaityti tokius kupinus ryžto ir energijos blogų įraašus. Pavydžiu tau tokio veiklumo. :) Man toks panašus laikotarpis buvo vienuoliktoje klasėje: pamokos, šokiai arba dailės studija ir dar jaunimo organizacijos veikla + projektinis mokyklos laikraštis. Žiauriai geras jausmas, kai turi reikalų nors vežimu vežk, o paroje tik 24 valandos iš kurių kažkiek laiko reikia skirti miegui ;D Bet būdavo faina. Pasiilgau to tokio užimtumo.
    Sėkmės tau visuose darbuose ir užsiėmimuose! :))

    AtsakytiPanaikinti