27 birželio 2013

Curls, curls everywhere

Kaip prieš tai buvusiam įraše minėjau, po "Pretty Little Liars" žiūrėjimo, kažkas manyje įvyksta. Pastarosiomis dienomis aš taip dažnai garbanojiuosi plaukus. Tai ir yra serialo įtaka, nes visos merginos būna garbanotais plaukučiais. Tad jei tik būna laiko prieš kur nors išeinant, visada įsijungiu garbanotuvą ir sukuosi plaukučius. Seniau nelabai pavykdavo susisukti gražių garbanų, tačiau dabar, visai neblogai gaunasi. Gaila, kad neturiu ilgu plaukų (paskutinėje nuotraukoje, tresai!) ir negaliu pasidaryti man labaai gražių garbanų, tokių stambių ir prasidedančiu maždaug nuo smakro. Dievinu tokias garbanas. Manau, dabar kol neatsibos, vos ne kasdien mane matys žmones garbanotais plaukučiais.

6 komentarai:

  1. Labutis, gražuole :) kaip gerai, kad vėl pradėjai rašyti! :) mane įkvėpi tiek Tu, tiek Tavo minėtasios PPL! O dėl tų garbanėlių.. Eh, aš irgi pažiūrėjusi vis bandau kažką panašaus pasidaryti, bet niekaip nepavyksta... :( gal gali išduot savo paslaptis? Nes Tavosios atrodo tobulai!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Kaip malonu skaityti tokius komentarus! :) O pas mane jokios paslaptėles net nėra, tiesiog pasidalinu savo plaukučius į tris "aukštus" ir po kelias didesnes sruogas paprasčiausiu būdu suku:) Šiandien pabandžiau kitokį variantą, sukti kas antrą sruogą į kitą pusę, tiesiog kitoj pusėj prispauti plaukučius, arba iš vidinės sruogos pusės arba išorinės. Gal sunku įsivaizduoti, tiesiog nelabai moku tokius dalykėlius aiškinti:)

      Panaikinti
    2. Ačiū! Bandysiu kaip nors, gal pavyks :)

      Panaikinti
  2. Įdomus straipsnis. Gal ketini kada rimtesnius rašyti? O ne vien tik apie savo plaukus ir drabužius. Būtų įdomu paskaityti.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū, na, o dėl rimtesnių įrašų tai net nežinau.. Man lengviau yra rašyti tokius paprastučius straipsnelius, tą jau esu pastebėjus dar padėdama leisti mokyklos laikraštį. Tiesiog man lengviau liejasi mintis rašant paprastus straipsniukus.:)

      Panaikinti