26 gruodžio 2012

2012

Labytis! Kaip iš po švenčių? Aš tai labai šauniai. Iš tikro, net puikiai, nes šiuo laikotarpiu supratau, kokie nuostabūs man buvo šie metai. Tad šis įrašas bus grynai apie tai, kaip man praėjo šie metai. Taigi, viskas prasidėjo labai įprastai ir nieko daug nežadančiai. Maniau tiesiog, kad šie metai bus yprasti, kaip ir visi kiti. Tačiau aš laaabai klydau. Iš tiesių, jei man kas būtų pasakęs tą naujųjų metų dieną, kokia aš būsiu metų gale, tikriausiai būčiau iki ašarų prisijuokus. Man net nebuvo atėję į galvą, kad aš taip pasikeisiu, kad mano visas gyvenimas apsivers aukštyn kojom. Prisimenant mane šių metų pradžioje save apibūdinčiau taip: apvali mergaitė, sėdinti visas dienas namuose ir bendraudama su mažu mažu rateliu draugų, apsimetanti, kad myli gyvenima. Na, gyvenimas buvo iš ties smagus, tikrai, tačiau - nepilnavertis. Jis toks tapo, tvirtai galiu teigti, nuo mano apsisprendimo dalyvauti savanorystėje. Manęs paklausė ar aš norėčiau savanoriauti renginyje, apie kurį visiškai nieko nenutuokiau ir šiaip, net nežinodavau, kas ta savanorystė. Didelę dalį prie mano pasikeitimų pridėjo ir sportas. Nemanau, kad būčiau tokia pasitikinti savimi, jei ne numesti dešimt kilogramų. Dėka to, aš pagaliau galiu įsigyti norimus drabužius, nes jie neatrodo baisiai ant manęs ir šiaip, aš į juos telpu. Nenustoju ir toliau tvarkyti savo figūrą ir tikiu, kad vasarą drąsiai vyksiu prie žerų su draugais. Grįžtant prie savanoriavimo, taip pat paminėti noriu, jog to projekto dėka aš susipažinau su pačiais nuostabiausiais žmonėmis, kuriuos dabar galiu laikyti begalo gerais draugais. Ir nors juos pažįstu dar palyginis labaaai trumpą laiką, atrodo, kad mes jau vieni apie kitus žinom tiek, lyg pažiodami vienas kitą metų metus. Be to, šią vasarą, grynai visą dieną namuose praleidau, manau, gal tris dienas. Kiekvieną dieną aš kažkur ėjau, kažką veikiau. Tuom labai džiaugiuosi, nes nebetenka man tisiog sedėti prie kompiuterio ir auginti subiniuką. Taipogi, šią vasarą išsipildė mano keletas svajonių. Įsigyjau dviratį (taip taip, tik tokių metų..), nešiojamą kompiuterį.. Jau vasarą atrodė, kad mano gyvenimas pasidarė nerealus. Nauji mokslo metai buvo pradėti taipogi labai įprastai, su ta pačia klase, toje pačioje aplinkoje. Irgi, nebūčiau patikėjus, jei man kas būtų pasakęs, kad ir tai pasikeis. Mokyklos pakeitimas taipogi įeina į labai didelį mano šių metų pasikeitimą. Aš begalo džiaugiuosi, kad nusprendžiau tai padaryti ir nors tikrai begalo gaila buvo palikti jau tiek metų pažįstamus ir matomus veidus ir pradėti visai naują gyvenimo puslapį. Aš ėjau į naują mokyklą visiškai nieko ten nepažinojus, ėjau su didele abejone, kad pritapsiu ir susirasiu draugų. Tačiau, jau pirmas minutes leisdama naujoj apinkoj supratau, kad mane supa nuostabūs žmonės ir mano visos abejonės išsisklaidė. Per mažiau nei porą mėnesių aš susibendravau su nemaža dalimi naujų žmonių, keletą iš jų tvirtai galiu vadinti draugais. Džiaugiuosi, kad mane priimė tokią, kokia esu. Taip pat buvo malonu žinoti ir tai, kad buvusioji klasė manęs tikrai pasiilgsta. Taigi, apibendrinant šiuos metus, jie buvo tikrai begalo reikšmingi mano visame gyvenime ir ateityje. Aš užaugau, pasikeičiau, tapau labiau pasitikinti savimi, jaučiuosi...laiminga. Ir manau, kad ateinantys metai bus taipogi labai nuostabūs. Laukia pilnametystės džiaugsmai ir tikiu, kad vasarą praleisiu su daug daug įspūdžių. Linkiu ir jums nuostabiausių metų priešaky!

1 komentaras:

  1. Džiugu girdėti, kad praėję metai tau buvo puikūs ir pilni pokyčių!
    O numesti kilogramai(kalbu iš savo patirties) labai prideda pasitikėjimo savimi.Šaunuolė!:)
    Tikiuos ateinantys 2013 bus dar geresni ;))

    AtsakytiPanaikinti