04 sausio 2013

New Year // 2013

Man vis dar laabai keista, kad atėjo naujieji metai.. Visiškai nesijaučia ir atrodo, kad vis dar tęsiasi dudvyliktieji. Tačiau prasidėjo šie nejaučiamieji metai man begalo smagiai. Turbūt neminėjau, jog naujuosius sutiksiu namuose su draugais. Praleidom visi labai smagią naktį. Ir tam visai nesutrugdė mano tėvų pasirodymas anksti ryte. Aišku, pati pirmoji sausio diena buvo praleista lovoje. Ta diena tikrai turėtų būti pažymėta, kaip miego diena. Visą dieną išmiegojusi, kitą rytą teko iškart kibti į tvarkymosi darbus. Viens šis dalykas labai numuša šventimą namuose. Turbūt tai buvo pirmas ir paskutinis mano didesnis plotas namuose. Ir kitiem nepadariu gerai švęsti namuose, nebent jūs išgalite pasisamdyti namų tvarkytoją, tuomet problemų nėra. Vakar prisiverčiau nueiti ir į sporto salę. Kažkodėl tikėjausi begales naujų veidų, visgi, naujų metų pažaduose dažniausiai minimas sportavimas. Tačiau visi veidai buvo matyti, na galbūt dar visi atsigauna po naujų metų ir sporto salėje pasirodys kiek veliau. Po sporto vykau pas draugę į Radviliškį, ramiai paminėti jos 17tą gimtadienį. Praleidom labaaai smagų laiką, buvo gaila ištikro važiuoti namo, tačiau pasilikti irgi niekaip negalėjau. Beje, dar prieš visą tai, buvau kitoje sporto salėje su K., kuriai rodžiau savo senąja sporto programą, buvo labai smagu padėti kitam šioje srityje. Už pagalbą jai, gavau dvi plyteles šokolado, kaip ji minėjo "kad per daug nesukusčiau". Šiandien manęs laukia šimtai darbų, visai buvau pamiršusi, kad savaitgalį vyksim pas gimines, tad šiandien reikia pasidaryti viską ką turėjau padaryti per visas atostogas. Tačiau, kaip visuomet, aš tempiu gumą pildydama blog'ą. Bet, tai irgi svarbus darbas taip? Kad dar truputėli pratempti laiką, noriu paminėti visus savo tikslus 2013 metams, kurie man atrodo bus pilni iššukių man. 

Kornelijos Šneiderytės 2013 tikslai:
•Pirmiausia, reikia būtinai suiimti moksluose, nes kitaip gali laukti tikrai nekokios pasekmės.
•Iki vasaros reiktų pasistengti galutinai (arba arti galutinumo) savo kūną ir figūrą. Iki naujų metų vis kažkaip laisviau sportavau, tačiau dabar, kai liko vos vos šeši mėnesiai, norint tai pasiekti, reikia skubiai ir rimtai suiimti.
•Kaip jau ir daugumos, mano tikslas šiais metais yra išsilaikyti teises. Jau pradėjau žiūrėti, kurią mokyklą rinktis ir galbūt šio mėnesio gale prasidės mano maratonas "tėti padėk".
•Kalbant apie pilnametystę, mano šios vasaros tikslas yra labai linksmai ir pilnametiškai praleisti laiką.
•Viršutinis punktas labai susijęs su šiuo, nes rudenį prasidės dvylikta klasė ir jai norisi labai rimtai nusiteikti, tad šventimui bus mažai laiko. 
•Jei dar kalbant apie mokslus, noriu/tikiuosi, kad iki egzaminų sesijos aš tiksliai žinosiu kur noriu stoti.
•Atitrūkstant nuo mokslų, vienas iš tikslų yra daug kur savanoriauti. Jau nusimato du savanoriavimai, žinau, kad jų dar tikrai bus, tačiau reikia tik man pačiai susiderinti viską.
•Dar vienas iš tikslų yra pagaliau galutinai susitvarkyti save, turiu omeny, kaip nors panaikinti savo tas blogasias savybes, kurios labai matosi bent jau man. 



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą