04 lapkričio 2012

The Blogger Tag

Labutis! Šiandien mane užtagino Kamile iš http://electraaheart.blogspot.com padaryti tokį klausimų/atsakymų įrašą. Man tai naujas dalykas ir atrodo visai smagus! (: Taigi šio tag'o taisyklės:

1. Kiekvienas užtagintas žmogus turi parašyti 11 faktų apie save.
2. Jie turi atsakyti į 11 klausimų, kuriuos pateikė tave užtaginęs blogeris.

3. Jie turi sugalvoti 11 klasuimų kitiems blogeriams.

4. Jie turi užtaginti 11 blogerių, kurie turi sekėjų mažiau nei 200.

5. Blogeriai turi būti perspėti.

6. Jokių atgalinių tagų. 



11 faktų apie mane:

01. Man sunku pasakoti apie save
02. Esu gana organizuotas žmogus
03. Greitai prisitaikau prie aplinkos
04. Dievinu naujoves
05. Turiu spintoje rūbų, kurių neprisimenu
06. Didžiausia aistra - šokiai
07. Myliu kavas, bet man gaila pinigų jas pirkti 
08. Didžiausia svajonė yra dirbti nemonotonišką darbą
09. Savimi labai pasitikiu
10. Viena iš baimių - gaminimo
11. Nebeįsivaizduoju savo gyvenimo be interneto

11 Kamilės klausimų:

01. Mėgstamiausias sezonas?
Kiekvienas sezonas vis kažkuo patrauklus: pavasaris - viskas atgimsta, spalvos gamtoj tobulos; vasara - metų laikas, kuomet labiausiai galiu atsipalaiduoti; ruduo - visa atmosfera tokia nuostabi, rudi tonai gamtoje, karšti kavos puodeliai, filmai, filmai, filmai..; žiema - gražiausias metų laikas, kai aplink balta ir viskas taip išpuošta.
02. Ar ką nors kolekcionuoji?
Oficialiai - ne. Tiesiog patinka kaupti žurnalų numerius ar šiaip kokius menkniekius. 
03. Kokia grupė ar atlikėjas pakeitė tavo gyvenimą?
Muzika mano gyvenime nėra didžiausias aspektas, tiesiog klausaus muzikos savo malonumui. Niekada nebuvau didelė muzikos žinovė, tad manau ir nebuvo grupės ar atlikėjo, kuris būtų prikišęs nagus prie mano gyvenimo.
04. Mėgstamiausia knyga?
Tikriausiai tai būtų  V. Račicko - Nebaigtas Dienoraštis. Skaičiau ją vaikystėje, bet ji man taip įstrigo atminty.
05. Ką manai apie savo šalį?
Dabar mano galvoj tokia sumaištis.. Esu patriotiška, džiaugiuosi dėl visų pergalių, kurias lietuviai yra pasiėkę, tačiau.. matau ir daug trūkumų, apskritai visuose srityse. Dabar labiausiai pykstu ant švietimo sistemos, kuri visiškai nesirūpina jaunais žmonėmis. Visada priimčiau galimybę išvažiuoti gyventi kitur, bet širdy vistiek likčiau čia. Tai mano gimtas kraštas. 
06. Kiek kalbų šneki?
Laisvai šneku tik lietuvių ir anglų kalbomis. Mokinausi ir rusų kalbos, tačiau labai stipriai joje nesijaučiu.
07. 3 dalykai, kurių niekas apie tave nežino?
Ištikro.. sunkus klausimas. Niekas nešauna į galvą.
08. Kokia buvo geriausia diena tavo gyvenime?
Tiesą sakant, tokių buvo gana daug. Negaliu išskirti nė vienos. Viena, neseniai buvusių, buvo, kai sužinojau, jog patekau į VDU projektą.
09. Saldus melas ar aštri tiesa?
Priklauso nuo situacijos, tačiau arčiau širdies - aštri tiesa.
10. Mėgstamiausias desertas?
Tinginys.
11. Jei galėtum pakeisti vieną dalyką savo gyvenime, koks jis būtų?
Gyvenamąją vietą. 

11 blogerių, kuriuos aš užtaginu:


11 mano klausimų:

01. Kas tave įkvėpė rašyti blogą?
02. Žmogus, su kuriuo norėtum susipažinti?
03. Ko dabar labiausiai norėtum?
04. Geriausias tavo matytas filmas?
05. Kokia veikla norėtum užsiimti, bet neturi galimybių?
06. Smagiausias vaikystės atsiminimas?
07. Kokio žmogaus kailyje norėtum pabūvoti vienai dienai?
08. Mylimiausias aksesuaras?
09. 2 dalykai be kurių neįsivaizduoji savo dienos?
10. Koks žmogaus bruožas tave labiausiai nervina?
11. Ar yra kokia nors citata, kuri privertė tave susimąstyti? Kokia?


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą