31 spalio 2012

Big change in life

Vakar diena buvo skirta labai svarbiam mano gyvenimo pokyčiui. Prieš porą savaičių pradėjau galvoti apie tai. Ir štai vakar viskas įvyko. Aš pakeičiau mokyklą. Dabar save vadinsiu nebe romuviete, o didžvariete. Planavau keisti mokyklą tik nuo antro pusmečio, tačiau, kai nuėjau rašyti prašymą, mokyklos pavaduotoja patarė jau pradėti nuo pirmadienio. Kodėl gi ne? Iš tikro, kuo anksčiau, tuo geriau. Tik lapkričio mėnuo nelabai tinkamas bus pažinčiai su mokykla ir visų kitų pažinčiai su manimi. Savaitę laiko nelankysiu mokyklos dėl VDU projekto, taipogi vieną dieną vyks renginys, kuris vyks pamokų metu. Tikiuosi, jog tai nepakenks man. Naujoje mokykloje svarbiausius dokumentus susitvarkiau vos per penkioliką minučių. Taip lengva ir greita nebuvo senojoje mokykloje. Pirmiausia, ilgai teko laukti pavaduotojos. Kol laukiau, maždaug trim mokytojom teko aiškinti, kodėl keičiu mokyklą. Tuo met, tą pačią kalbą sakiau pavaduotojai, teko ir su direktorium pasikalbėti. Aišku buvo smagu, kad nelabai lengvai nori mane paleisti mokykla. Tikriausiai, įsimintiniausia mokytojos reakcija buvo - "tu tikriausiai juokauji". Atidavus knygas, spintelę ir parašius prašymą, palikau mokyklą. Labiausiai gaila, palikti klasiokus. Kai pranešiau, kad pakeičiau mokyklą, buvo malonu girdėti, kaip jie manęs pasiilgs ir, kad kalsė nebetokia bus kaip visuomet. Į savo dienotvarkę dažnai įtrauksiu apsilankymus senojoje mokykloje. Labai tikiuosi, jog įsiliesiu į naują klasę, mokyklą. Labai laukiu pirmadienio, kai žingsniuosiu Didžvario koridoriais. Nors tikriausiai galvosiu, kad čia tik trumpam esu. Vistiek širdimi liksiu Romuvoj. Tačiau Didžvary jausiuos geriau dėl egzaminų.

3 komentarai:

  1. Kodel nusprendei pakeisti mokykla? :)

    www.rebekasbeautyworld.blogspot.com

    AtsakytiPanaikinti
  2. Jau senei svajojau apie mokymąsi Didžvaryje, tik didelio reikalo tam nebuvo. Plius tėvai nelabai norėjo leist mane kitur eiti. Tačiau šįmet gavau naują informatikos mokytoją ir pabijojau, kad ji nelabai gerai paruoš mane egzaminui (o jis man labai svarbus), tad taip gavos, kad perėjau kitur. Didžvaryje labai gera informatikė yra. Na ir dar viena priežastys būtų tiesiog tokia, jog norisi man pokyčių gyvenime. Nuo pirmos klasės tie patys veidai (nesakau, kad klasiokių nepasiilgsiu, patys geriausi jie), aplinka ta pati, o aš esu iš žmonių, kurie nori naujovių. :)

    AtsakytiPanaikinti