21 spalio 2012

Sekmadieniai su Audrey

Jau trys sekmadieniai iš eilės prasideda man su Audrey Hepburn filmu. Prieš porą metų sužinojau, kas tokia yra ta Audrey pasižiūrėjusi filmą "Breakfast at Tiffany's". Aišku tuomet ji man patiko, nes mano mąstymu, kas patiko daugumai, turėjo patikti ir man. Tačiau dabar nusprendžiau pasižiūrėti ne tik šį filmą, bet ir kitus, kur vaidina Audrey, arčiau susipažinti su šia aktore. Ir dabar aš tikrai galiu sakyti, kad begalo žaviuosi šia aktore. Ne todėl, kad ji daugumai patinka, o todėl, kad ji ištiesų patinka man. Jos vaidyba tokia naturali ir žavi. Parsisiuntusi esu visą jos filmų kolekciją ir kiekvieną sekmadienį pažiūriu po vieną jos filmą. 
Roman Holiday (1953)
Filmas, apie jaunąja princesę, kuri nori pagyventi bent dieną, kaip paprastas žmogus, kuris gali daryti ką tik nori. Filmas nuo pat pradžių mane įtraukė, net nesinorėjo, jog jis baigtųsi. Pamilau jį iš karto. Tai filmas, kurį įtraukiau į savo "dar kartą peržiūrėti" filmų sąrašą. Seni filmai traukia savo paprastumu, viskas naturalu ir tu net užmiršti, kad žiūri filmą.

How to steal a million (1966)
Šio filmo siužetą sunku nupasakoti labai trumpai. Jo esmė, kai mergina ir vaikinas įvykdo pirmąją savo vagystę, vien dėl gero tikslo. Reikia šį filmą pamatyti ne tik filmų megėjams,bet ir mados mylėtojams. Kiekvienas filme išvystas Audrey rūbas buvo tobulas! Kiekviename filme Audrey atrodo nuostabiai, bet šis tiesiog.. Na neveltui visi rūbai buvo iš Givenchy mados namų. 

Paris when it sizzles (1964)
Šiame filme rodomo, kaip rašytojas ir jo pagalbininkė kuria filmą. Abu tampa filmo herojais ir viska išgyvena. Daug nesitikėjau iš šio filmo, nėra jis tarp tų mėgstamiausių. Paprastas bet gan įdomus siužetas įtraukė, norėjosi sužinoti, kaip viskas baigsis, o baigėsi gan netikėtai. Tačiau kažkas kūne norėjo, kad filmas greičiau pasibaigtų, galbūt norėjosi daugiau tikro filmo matyti, nei to kuriamo. 

Seni filmai man tampa daug patrauklesni nei naujai kuriami. Tikriausiai tas paprastumas mane taip įtraukia na ir žinoma mada. Žaviuosi VII ir VIII dešimtmečio drabužiais. Po visų Audrey filmų stengsiuosi rasti dar daugiau įdomių senovinių filmų. Ir tikriausiai nebeįsivaizduosiu sekmadienio be praeito šimtmečio filmų.

3 komentarai:

  1. Klasikinio grozio ir elegancijos isikunijimas...

    www.rebekasbeautyworld.blogspot.com

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. I love this movie too :) Audrey is just unforgettable beautiful!
      I like your blog!
      Do you think we could follow each other? :)

      http://coldinvitation.blogpsot.com

      greetings

      Panaikinti
  2. Hey! You have been tagged in my blog,details here http://electraaheart.blogspot.com/2012/11/the-blogger-tag.html :)

    AtsakytiPanaikinti