15 rugsėjo 2012

Secondhand guidance

Kai perskaičiau anonimišką klausimą, kokiuose secondhand'uose lankausi, pagalvojau, jog reikia sukurti įrašą būtent šitam klausimui ir turputi dar parašyti apie tai, kaip aš prekinuosi secondand'uose. Tad tai bus kaip mano secondhand'ų vadovas.

Secondhand'ai, kuriuose lankausi:
Pirmasis, kurį vertėtų paminėti, sh randai mugėse (centriniam turguje) apačioje, vadinasi "Savas rūbas". Taip netyčiom ten užėjau ir tiesiog pamilau tą parduotuvę. Visada nešiuosi matuotis bent bo 7 rūbus, didžiausias kiekis buvo virš 15 rūbų. Po apsilankymo šiame sh, užsuku ir į šalia esančią "Gausą", kuri yra antrame aukšte , pastate prie mugių. Antroji mano mėgstama sh parduotuvė randasi Lieporiuose, už Akropolio. "Gausa". Tai taipogi viena pirmųjų sh, kur pradėjau normaliai lankytis. Kai apsiprekinu šiame sh, užsuku į taipogi šalia esantį sh, tik nepamenu pavadinimo, jos randasi šalia "Penklinės". Mano pastarosios pirktos pižamos yra būtent iš to sh, labai gražių ir mielų jų būna ir kainos nuo 50 centų iki kelių litų. Trečioji "Gausa", pagal mano lankymą yra esanti prieš "Saulės miestą". Nors pastaruoju metu retai ką ten atrandu, vistiek ji tarp mano mėgstamiausių, nes esu radusi begales gerų dalykėlių už laabai juokingas kainas. Dar viena verta dėmesio "Gausa" yra (jei tiksliai pamenu) parduotuvėje "Iki cento", kuris yra tarp "IKI Dainai" ir "Akropolio". Iš tikro galvojau, jog ji užsidariusi, tačiau neseniai sužinojau, kad klydau ir vėl pradėjau ten lankytis. Tai mano manymu yra iš vis viena pirmųjų "Gausų", kuriuose pati kažką pradėjau pirkti, o ne mama. 

Kaip aš prekinuosi secondhan'uose:
Dauguma sako, jog nemoka rasti gerų dalykų sh. Kai paklausiu jų, kaip jie ten ko nors ieško, dažniausias atsakymas būna, jog tiesiog eina šalia rūbų, vos permesdami akis ir tiek. Jei tik yra laiko, visada peržiūrėkit kiekvieną rūbą, jau pati galiu teigti, jog pramokau tą taktiką ir gana greit apsižiūriu rūbus. Jei tik kas pagauna mano akį, sustoju ir jį įdėmiau apžiūriu. Reikia tik nepatingėti peržiūrėti visus tam sh esančius rūbus. Na nereikia visų, jei dabar jum reikia megztuko, nereikia žiūrėti į eilę sijonų, tiesiog turėjau omeny, jog rekia peržiūrėti visus megztukus. Dar viena, šiokia tokia, kaip ir taisyklė, jei jums užkliuvo koks rūbas, negalvokite ir iškart jį imkite pasimatuoti. Už tai juk niekas neduos į galvą. Dažnai pati pasiimdama rūbą pagalvoju sau, tiesiog pažiūrėsiu, kaip jis atrodo. Beveik visada rūbas ant kūno atrodo kitaip ir daug geriau. Be to, sh parduotuvese reiktų dažnokai lankytis, į mėnesi bent po kelis kartus, nes būna taip, jog vieną kartą atrodo, jog nieko nerandi, tačiau kitą kartą noris išpirkti pusę sh. 

Tikiuosi bent kiek tai pagelbės prekinantis secondhand'uose, 
gerų shopingų!



4 komentarai:

  1. Tik dabar atradau tavo blogą, bet manau užsuksiu čia dažniau! :)
    Aš pati turiu blogą: http://wolffashion.blogspot.com/
    Rašiau iki šiol angliškai, nes daugiau skaitytojų užsieniečių. Tačiau lietuvių vis daugėja, tad svarstau, ar reikia rašyti ir lietuvių kalba. Jei netingėsi, gal gali užeiti į mano blogą ir palikti savo nuomonę, ar ji reikalinga... :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Malonu!
      Aš ir dažniausiai neapsiprendžiu, ką su tuo blog'o rašymu daryti, ar lietuviškai ar angliškai. Jei netyngi, rašyk dviem kalbomis, kas dabar labai dažną. :) Linkiu pasirinkti tai, kas geriausia:)

      Panaikinti
    2. oh wow I'm in love with your header! i've never seen a header like this before...And I like your photos as well! Would you like to follow each other? :) Tell me your opinion :)
      http://coldinvitation.blogspot.com

      Panaikinti