15 rugsėjo 2012

New shoes

Praeitame įraše minėjau, jog šeštadienį vyksiu pirkti batų, kuriuos buvau nusižiūrėjus. Nuvykus į tą parduotuvę, paaiškėjo, jog mano išmieros nebėra! Vos vos nepuoliau į neviltį, bet pagalvojau, jog turguje dar nebuvau ir galbūt ten rasiu kažką panašaus. Beveik apėjus visą turgų, radau šaunius batus, daug geresnius net už prieš tai norėtus, o kaina ta pati, pasimatavau, bet vis dar galvojau, kad reikia baigti apeiti visą turgų. Apėjau likusią dalį turgaus per minimum penkias minutes ir grįžus į vietą, kur buvau nusižiūrėjusi batus, traukiausi piniginę mokėti už batus ir pardavėjas sako, kad nebėra jų. Galvojau juokauja jis, bet pasirodo, jog jis labai rimtai. Va tada tikrai buvau įsitikinus, jog jokių batų man nebus. Tačiau pardavėjas paguodė, mugėse yra tokie pat batai ir mano išmieros. Paskambino pardavėjai ir papraše palaikyti tuos batukus. Važiavom atgal į muges vien dėl batų, bet ačiū dievui juos įsigyjau. Iš karto užsidėjau ir pradėjau eiti, nes negalėjau tiesiog jais atsidžiaugti. Po tiek vargo pagaliau jie mano. Eiti buvo kiek sunkiau, nes jie yra su kulnu, o mano patirtis vaikščioti ant kulnų yra kiek per maža, bet galvoju, jog jau metas išmokti vaikščioti ne tik su lygiapadžiais batais. Taigi, už tuos batukus sumokėjau 65LTL. Bet jie nebuvo vieninteliai šiandien mano įsigyti batai, viename secondhand'e radau ugg batus už juokingą 5 litų kainą. Kaip už tokią sumą jie visai dar padoriai atrodė. Kaip tik norėjau ir šiam rudeniui ugg batų, nes anais metais pirmą kart įsigyjau ugg tipo batus (nors buvau sau sakiusi, kad jokiu gyvu ugg batų aš nenešiosiu) ir man labai jie patiko. Šio rudenio avalyne pagaliau pasirūpinta, negaliu sulaukti, kada vėl užsidėsiu batus ir pėdinsiu kur į miestą ar mokyklą. :)

5 komentarai:

  1. Ne išmiera , o dydis ,sese lietuve ;D

    AtsakytiPanaikinti
  2. Į kokius sekondhand`us vaikštai??? Arba labai gerai moki ieškot, ir kur ,atrodo, kad š prikrauta, randi gražių dalykėlių, arba į gerus padėvėtus eini :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Tikriausiai matei mano naują įraša, kuriame plačiai ir atsakiau į šį klausimą:)

      Panaikinti
  3. Labai gražūs batai :) Pradėjau sekti tavo blogą.
    http://partyinlouboutins.blogspot.ie

    AtsakytiPanaikinti