13 rugsėjo 2012

Something new

Pagaliau išėjusi iš namų, po savaitės tupėjimo namuose, šiek tiek aptuštinau savo piniginę. Šeštadienį dar truputį ją nuskriausiu, nes nusižiūrėjau batukus rudeniui, būčiau jau dabar pirkusi, bet šeštadieniais avalynei ten -20%, vis mažesnis skausmas piniginytei bus. O dabar apie jau įsigytus daiktus. Savaitės pradžioje pasidariau šiokį tokį list'ą, kuriame pasirašiau ką reiktų paieškoti ir nusipirkti. Šiandien gana daug jau užsidėjau pliusukų. Taigi, pradėėėkim. :))


Šitas pirkinukas nebuvo įtrauktas į list'ą, bet vaikštinėdama po secondhandą, šis gražuolis pagavo mano akis. Ir labai brangiai neatsiejo jis man, 12LTL. Užsidėjau ir tiesiog negalėjau atsidžiaugti, xixi. Tik neapsisprendžiu, ar čia paltukas ar švarkelis, bet labiau naudosiu kaip  paltuką.


Na, šis pirkinukas irgi nebuvo įtrauktas į mano sąrašą, kaip ir.. Mama paminėjo, kad Maximoje yra baltų pagalvių ir šiandien ten nuvykus ir pamačius/palietus šį mielumą, nebegalėjau paleisti. Gaila, tik viena belikusi ji tebuvo, 14.99LTL. O kokio švelnumo ji! Norėčiau, kad galėtumet pajusti, nes tikrai nerealus jausmas glostyti šį švelnumą.

Kadangi jau išdeginau dvi savo kvapnias žvakes, reikėjo naujų. Pagalvojau, kad pirkti mažas žvakutes dideliais kiekiais apsimoka daug labiau. Kvapas tikrai toks pat stiprus ir skanus (kaip matote, šios žvakės vanilinės, mano mėgstamiausios), o kaina daug pigesnė.

Pas Margaritą aptikau tokią mini vonelę nagams. Jūros druska + šiltas vanduo sako labai padeda nagams, kasdieninis 10-15 minučių mirkymas ir po kelių savaičių nagai turėtų būti stipresni ir patvaresni. Šiandien pradėjau mirkymų sesiją ir tikiuosi matysis rezultatai, nes maniškiai nagai laabai jau silpni. Tik ilgesni užauga ir iškart suskyla.

Dabar tikriausiai galvojate, "ooh reklamos auka"! Ir taip, dažnai mane reklamos paperka, o dar kai pamatau, jog kažkas pagiria tą produktą, norisi ir pačiai išbandyti. Apie BB kremą senei buvau girdėjusi per televizorių, bet labai nesužavėjo. Vakar pažiūrėjau Bethany video, kuriame ji naudojo BB kremą ir tiesiog supratau, jog turiu jį įsigyti. Tai panašu į makiažo pagrindą ar pudrą, nes jis suteikia veidui spalvos, bet labiau jis veikia kaip kremas, ko man dabar ir reikia. Per vasarą visiškai nesinaudojau makiažu, bet atėjus rudeniui, pastebėjau, kad veido oda kažkokia išblyškusi ir be makiažo tiesiog nebegalėjau apsieiti.


12 komentarų:

  1. Įdomu paskaitinėti, bet labai daug stiliaus klaidų, pavyzdžiui: kartojasi žodžiai, keli sakiniai iš eilės apie tą patį, tik parašyti skirtingais žodžiais... Siūlyčiau rašyti mažiau, bet konkrečiai, be nereikalingo kartojimosi ir daugiažodžiavimo. Kažko konkrečiai negaliu įvardinti, bet skaitant tai jaučiasi.
    Na, bet linkiu neapleisti šio blogo ir tęsti darbą. Sėkmės ;)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Stiliaus klaidos yra didžiausia mano problema, tad čia manau jos irgi matosi, stengsiuosi taisytis ir dėkui už tokį komentarą. :)

      Panaikinti
  2. BB kremas yra da best! I mean, nenorint tapti "pudrinėmis", bet vistiek šiek tiek paslepiant trūkumus. Baigusi Maybeline BB, imsiuos bandyt Garnier. Maybeline mano nuomone tikrai geras, mano veidui padengimas pakankamas. Įdomu būtų sužinoti tavo nuomonę apie Garnier BB.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Vava, dėl to ir pasirinkau šį kremą, nes kažkaip pudrintis nesinorėjo, o veidas buvo per daug jau išblyškęs. Kai tik ilgesnį laiką panaudosiu šį kremą, pasistengsiu išreikšti savo nuomonę apie jį. :)

      Panaikinti
  3. love this leopard jacket and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Thanks! And it's really nice to start following something new, so your blog is now in my reading list.:)

      Panaikinti
  4. As taip ir nepabandziau BB kremo! :( Kai buvau Amerikoj, visur ji reklamavo, atceit koks geras, bet kaip ateiniu i parduotuve nusipirkt - niekada nebuna! Na nebent visiskai netinkami atspaviai. Maybeliene labai noreciau pirmiausia pabandyt. :) Siaip labai patiko tavo blogas, turi nauja sekeja ! :)

    Apsilankyk mano bloge, gal taip pat rasi kazka, kas sudomins!

    Linkejimai!

    www.princessofcalifornia.blogspot.com

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Na, aš saviškį BB kremą įsigyjau Eurokose, nežinau, kaip dėl Maybeliene BB kremo, nes jo kažkaip neužmačiau :) Tikiuos rasir jį įsigysi, nes kol kas man jis labai patinka. :)

      Panaikinti
  5. Ar man mestelk laiškelį, ar čia, nesvarbu, bet būtinai parašyk kaip tas BB kremas :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Tikriausiai po poros savaičių naudojimo atsiras čia įrašas apie jį, nes pastebėjau, jog daug kas juo susidomėjo. :)

      Panaikinti
  6. Man tai BB kremas labai patiko. Jis kvapnus, gražiai padengia odą. Žinoma, aš pudros visai nenaudoju, bet šis man buvo kaip tik.
    Beje, švarkelis awesome! Gerbiu žmones, kurie gali second handuose rasti ką nors tikrai padoraus ir gražaus.

    Sėkmės!
    marionetteofharmony.blogspot.com

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Šis kremas puikiai pakeičia pudrą. Ir manau jis daug naudingesnis, nei ala labai geros pudros.
      Malonu girdėti tokią nuomonę ir manau visi gali kažką sau atrasti secondhand'uose. :)

      Panaikinti