21 rugsėjo 2014

Look who's back

Sveikučiai! Kaip keista vėl matyti šį naujo įrašo kūrimo langą. Iš tikro, begalo jo pasiilgau, tiesiog vis nebūdavo ką naujo Jums pranešti, beeeet... Maždaug prieš mėnesį laiko mano gyvenimo knygoje atsivertė naujas skyrius - pradėjau visiškai naują gyvenimą. Palikau savo gimtą kraštą, namus ir atvykau į Vilnių. Tai buvo mano keletos metų svajonė ir ji pagaliau išsipildė. Liepos mėnesį sužinojau, jog įstojau į vieną iš sostinės universitetų (jei kam įdomu - VGTU) ir tai reiškė, jog kelsiuos gyventi būtent ten, kur taip ilgai norėjau. Ir žinot ką? Tai buvo geriausia, kas galėjo man nutikti. Žodžiais sunku nupasakoti, kiek visko patyriau per vos kelias savaites Vilniuje. Myliu šį miestą ir naujus žmones, su kuriais susipažinau. Apskritai, dabar mane supa patys nuostabiausi žmogeliukai. Labai norėčiau viską nupasakoti, ką gero nuveikiau, bet tai užtruktų ilgai ir įrašas gautųsi milžiniškas. Tiesiog, stengiuosi dalyvauti visur, kur tik galima, kad nesedėti namuose ir naudotis kiekviena proga. Prieš atvykstant į Vilnių tris dienas dalyvavau pirmakursių stovykloje, būtent ten susipažinau su didžiąja dalimi žmonių, su kuriais dabar begalo smagiai leidžiu laiką. Na, o jau gyvenant Vilniuje užsiimiau dar daugiau veiklų. Vyko pirmas šioks toks grupės susitikimas, nors ir ne visi dalyvavo, tačiau iš tos grupės, kuri ten buvo supratau, jog 4 metus būsiu apsupta begalo linksmų ir įdomių žmogeliukų. Taipogi, kelias naktis gyvenau naktiniu Vilniumi. Nepalyginsi su Šiauliais, kuomet apie ketvirtą ryto viskas miršta, o Vilniuje - viskas dar taip gyva. Kalbant apie universiteto gyvenimą pradėjau lankytis studentų atstovybės veikloje, dar net nepradėjus studijuoti, žinojau, jog eisiu į šią veiklą ir tikrai nesigailiu pirmais įspūdžiais. Apskritai, studentų atstovybė yra pilna nuostabių žmonių! Taipogi jau padėjau viename didžiausių mano universiteto renginių - Gedimino dienose. Čia savanoriavau ir begalo smagiai praleidau laiką. 
Manau trumpai būtų tiek, stengsiuos vėl po truputi grįžti į tinklaraščio ritmą. Iki kitų susimatymų;)
P.s. šiek tiek nuotraukų, kuriose atsispindi dalelė mano įspūdžių.

Instagram akimirkos




1. Vaizdas į mano rajoną // 2. Bute turim labai fainą selfių veidrodį // 3-4. Viena iš nakčių Vilniuje // 5. Kokteilių vakariukas // 6. Mano fakultetas tikrai vienas iš fainiausių! // 7. Gedimino dienų parade su AGAI žmogeliukais // 8-9. Savanorystės akimirkos 


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą