29 liepos 2013

Water fitness

Savaitę laiko planuoju paatostogauti su močiute ir šiandien ji mane nusivedė į Sveikatingumo Centrą Kaune "Linija", kur beveik dvi valandas mirkau vandenyje. Ir čia ne tik mirksti, bet ir gali dailinti savo kūno linijas. Principas paprastas, į kurią nors kūno dalį teka tam tikro stiprumo srovė ir taip masažuoja tave. Dar ten apsilankysiu du kartus ir manau grįžusi į Šiaulius bėgsiu užsirašyti į Impulsą. Tokios vandens procedūros man itin patiko. Tad kiek pamenu, Impulse taipogi yra kažkas panašaus + gali treniruotis ir salėje. Kadangi paskutinį vasaros mėnesi neplanuoju kažką itin svarbaus veikti, kol dar turiu laiko norisi jį išnaudoti tinkamai. Nemanau, kad pradėjusi mokslo metus, darbo dienomis turėsiu daug laisvo laiko, tad laisvi liks tik savaitgaliai, geriausiu atveju tik šeštadienis, užsiimti kūno tobulinimu. Ar kuri iš jūsų yra pasidailinusi formas vandens masažų pagalba? Ir gal kuri šiauliete turite kokių nors atsiliepimų apie mūsų Impuls? Pasidalinkit savo mintim, man itin įdomu!
Sveikatingumo centras "Linija"

2 komentarai:

  1. Well, vandens masažų nebandžiau ir nemanau, jog tai labai efektyvu, kovojant su papildomais kilogramais. Tačiau baseinas man priminė vieną sporto rūšį - plaukimą. Keturis metus buvau aktyvi plaukikė ir galiu drąsiai teigti, jog plaukimas - mano mėgstamiausia sporto rūšis. Juk būtent kai plaukiame, dirba 90% visų kūno raumenų. Gal vertėtų pagalvoti ne apie vandens masažus, o apie plaukimo pamokas? Juk dabar ir pati Lietuva, ne krepšinio, o plaukimo šalis. :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Gal kažkiek ir efektyvu, nes vistiek ta kūno dalis labai juda, tad ir riebalai judinasi, o dėl plaukimo tau taip pat pritariu, nes kiek esu girdėjusi, plaukiojimas labaai geras būdas numesti svorio. Ir Impulse tikrai skirčiau dalį laiko tiesiog plaukiojimui, nes yra ten baseinukas toks.

      Panaikinti