30 liepos 2013

Shopping!

Sveikučiai. Kaip oreliai pas jus? Aš visai jau buvau pasigedusi tokių vasaros orų. Kaip ir buvau pasigedusi gerų apsiprekinimų. Niekada iš atostogų pas močiutę negrįžtu be naujų rubų. Šiandien skyrėm dienelę apsiprekinimui.
Pirmą dalį praleidom Kauno geležinkelio turguje, kur įsigyjau super duper striukytę. Radau tai, ko ir norėjau. Šiek tiek atitraukus užtrauktuką, gaunasi tokie atlapai, kurie man taip pradėjo patikti. Ypač kai pamačiau draugę su tokia striukyte. Pamačius savają, išsigandau, kad ji bus per daug brangi, tačiau tai buvo vieni paskutinių vienetų, tad pardavinėjo daug pigiau, nei iš pradžių kainavo, vos už 95 litukus. Dabar spintoje kabės dvi mano mylimos striukytės. 

Pakeliui į Akropolį, užsokome į kelias padevėtų rubų parduotuves ir ten aptikau labai žavią gelėtą suknytę. Užsidėjau ir įsimylėjau. Su ja atrodau dar rudesnė nei esu ir jau gan senei norėjau kažko panašaus. Taipogi dar radau ir žavią skarytę. Tokio tipo skareles jau mėgstu ir nešioju porą metų. Abu dalykėliai tekainavo man 20 litų. 
Nuvykusi į Akropolį, taip pat gerai apsiprekinau. Dievinu Takko parduotuvę! Iš ten nusipirkau tobulos spalvos tobulą švarkelį vos už 50 litų. Taipogi, tik tik užsidėjusi jį supratau, kad jis turi būti mano.
Ir prieš pat šopingo gala užsukau į Eurokos parduotuvę. Patraukė mane ten tai, jog visom prekėm buvo taikoma 25 procentų nuolaida. Pirmiausia nuėjau prie Essence produktų. Iš karto pastebėjau itin reikalingą ir praktišką dalykėlį – nagų laką skirtą tepti būtent nagų galiukus, itin geras dalykas darant prancūzišką manikiūrą. Teptukas itin plonas, tad bus idealus dalykėlis. Iš tos pačios lentynėlės nugriebiau ir maskuojamąjį pieštuką. Po vakarykščio įrašo apie makiažą supratau, kad visgi geras dalykas buvo tas maskuojamasis pieštukas. Tikiuosi ant pakuotes nurodytas 16 valandų laikymo laikas yra ne tik reklaminis triukas, bet tikra tiesa. Taipogi ir po makiažo klausimyno suvokiau, kad pats laikas labiau rūpintis savo veido oda, tad įsigyjau Garnier veido šveitiklį. Na ir paskutinė prekelė buvo Elvital plaukų kaukė. Kadangi senoji mano kaukė pasibaigė, jau reikėjo įsigyti kažką naujo. Kaukė dar pritaikyta ir slenkantiems plaukams, o aš šeriuosi, kaip koks katinas. Labai tikiuosi, kad padės. Iš vis, pastaruoju metu pradedu pamilti savo plaukus ir pamilus norisi juos taaip prižiūrėti! Manau, jei dar šią savaitę aplankysiu Eurokos, įsigysiu dar vieną dalykėlį prie kurio šiandien ilgai stovėjau – purškiklį šaknims. Tad viską susumavus, šiandien maždaug išleidau 215 litų ir manau, kad ši suma visiškai nedidelė įsigyjus tiek šaunių prekių.

4 komentarai: