31 liepos 2013

Taking care of myself

Nežinau, kas manyje pasikeitė, bet pastaruoju metu toks noras užėjo savimi rūpintis šimtu procentu. Nesakau, kad anksčiau buvau visai apsileidusi, tačiau ne itin daug dėmesio ir pinigų skirdavau savo priežiūrai. Dažnai pagalvodavau, kad nesu patenkinta savo plaukais, veido oda, dantimis.. Tačiau tuomet nesuvokiau, kad tam, jog man patiktų labiau visa tai, reikėjo skirti dėmesio ir laiko. Plaukais pradėjau labiau rūpintis turbūt prieš metus, nusirėžusi juos ligi pečių, bet tiesiog tada nebealinau jų dažymu peroksidu ir dažnu tiesintuvo naudojimu. Dabar pradedu dėtis kaukes, galiukus tepu specialiu skysčių, planuoju įsigyti purškaliuką šaknims. Įsigyjusi neperseniausiai veido prausiklį, pradėjau labiau rūpintis ir savo problematiška odele. Spuogiukų tikrai turiu ir ištikro prie jų pripratau, bet manau, kiti prie to nėra pripratę ir visa oda ne itin žaviai atrodo. Na o dantukais pilnai pradėjau rūpintis šiandien. Man padarę burnos higieną ir tikiu, kad tai darysiu bent į metus kartą, gal dar dažniau. Ta proga, dar ir pasipuošiau kristaliuku, apie kurį galvojau jau visai mažytė. Ta pati odontologė man buvo pažadėjusi, jog kai sulauksiu pilnametystės, ji man uždės kristaliuką. Gan džiaugiuosi juo, tik dabar sunku priprasti prie to daikčiuko. Ir nors nesu ypatingai patenkinta savo šypsena, vistiek radau drąsos užsidėti kristaliuką, kuris tikrai atkreips dėmesį į dantukus. Na tikiuosi šis savęs prisižiūrėjimas nedings greitai ir galbūt po mėnesio, dviejų jau labiau džiaugsiuosi savo oda, dantukais ir plaukučiais. 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą