15 sausio 2013

It's going to be pretty fun

Sveikučiai. Vėl grįžtu prie savo dienotvarkės pildymo ir pastebiu, kad neužilgo prasidės vėl gan smagus laikotarpis, pilnas įvairių veiklų. Bet prieš tai teks truputi pasidarbuoti su mokslais, nes kitą savaitę bus išvesti pusmečiai, o man dabar nekokia situacija yra, turiu per visas pamokas vos 14 pažymių, kurie nelabai džiugina man širdį. Tuomet, kai jau visiškai baiginėsis pusmečiai savanoriausiu krepšinio turnyre. Tiksliai dar nežinau ką reikės man daryti, bet žinau tiek, kad mano vieta bus viešbutyje, tai tikriausiai, manau, teks kažkokią informaciją suteikinėt. Po kelių dienų laukia gana netrumpa paskaita apie karjerą, savęs atradimą. Labai tikiuosi, kad ši paskaita manęs nenuvils, nes dažniausiai tokio pobūdžio paskaitos nelabai ką padeda man, dažniausiai išgirstu jau n kartų girdėtą informaciją. Na ir tą pačią savaitėlę savanoriausiu David Cup teniso turnyre. Kažkodėl labai laukiu šio savanoriavimo, manau dėl to, kad susitiksim su daugeliu savanoriu, kuriais dirbau kartu vasarą Tafisa žaidynių metu. Vėliau, vasario mėnesį, laukia trys šokių koncertai. Na ir jau kai atsilaisvinsiu galutinai nuo savanoriavimo ir koncertų, prasidės, jei galima taip sakyti, smagiausia veikla.. Nuo vasario 25d. pradėsiu mokintis vairavimo mokykloje. Tai manau bus vienas iš didžiausių man iššukių, nes nelabai aš nutuokiu apie tas mašinas ir kažin kaip seksis vairuot, bet bandysiu perlipti per save, nes jei iki liepos sugebėsiu išsilaikyti teises ir gauti mašiną, mano vasara taps dar šaunesnė. Be to, jau minėjau, kad planuoju nuo kito mėnesio pradėti sportuoti nebe du kart per savaitę, o jau kiekvieną mielą dienelę, tikriausiai, net ir savaitgaliais. Tad, kai susidės tiek sportas, tiek mokinimasis teisėms, namučio geriausiu atveju grįšiu apie 8 vakaro (išėjusi 8 ryto). Ir laukiu to, ir bijau, nes nelabai turiu stiprų organizmą, kuris atlaikys tokį kruvį. Tačiau manau, šiek tiek daugiau nervų, daugiau veiklos, padės figūros tobulinimui. Taigi, dabar reiktų jau sėsti prie namų darbų, kurių vėl susidėjo pilna krūva. Paatostogavau ir gana, reikia vėl rimtai kibti į darbus ir pradėti ruoštis rimtiem ir kupiniem nuotykių mėnesiam. Iki!:)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą