02 gruodžio 2012

It's the most beautiful time of the year


Ir štai atėjo paskutinis metų mėnuo. Dar, atrodo, visai neseniai šventėme naujuosius metus, o štai jie vėl artėja. Gruodis prasidėjo puikiai - su sniegu ir saulėtomis dienomis. Nors dar sniego ir nedaug, jau jaučiasi žiema, šaltukas irgi pasirodė. Džiaugiuosi šiuo mėnesiu, nes jo metu įvyksta tiek visko daug. Tad manau ir blog'ą galėsiu dažniau pildyti, juk norėsis parodyti ir kaip atrodo mano kambarys (jau po truputį jį ruošiu kalėdų nuotaikai, žvakės + šokoladinis advento kalendorius + eglės šakelė), kokias dovanas ruošiu draugams ir šiaip, daugiau pirkinukų ir daugiau nuotykių. Beje, truputėlį papuošiau ir patį blog'ą. Jau seniau planavau kažką pakeisti, bet laiko trūkumas darė savo. Ir taip keista, kad dienų, skirtų tiesiog man, labai sumažėjo. Vos viena ar dvi tokios dienos per visą mėnesį. Gruodį stengsiuos jų pasidaryti daugiau, planuoju susitelkti tik į mokslus, jokių savanoriavimų. Ir man tai padaryti būtina, nes lapkritį dar truputėlį sau leidau patinginiauti, pasidariau maždaug adaptacinį mėnesį, tačiau tai turi kažkada baigtis, mokytojai jau nebeleis man perrašinėti darbų ar nerašyti kokių nors atiskaitomų darbų, jau nuo kitos savaitės prasideda kontrolinių maratonas. Manau, pirmą pusmetį baigsiu kiek prastesniais pažymiais nei įprasta. Manau bus ir septynetų, galbūt net ir šešetų, tačiau tai nenuliūdina manes, kai žinau tą faktą, kad dar laukia visas antras pusmetis prieš akis ir šiaip, vienuoliktos klasės pažymiai yra tiesiog reikalavimas, niekur jų neskelbs, nerašys. Jei kalbėti apie praėjusią savaitę, ji buvo išties šauni. Trečiadienį dalyvavau seminare apie pozityvų mąstymą. Lektorius buvo išties šaunus, jo klausytis buvo begalo įdomu. Laikas tiesiog praskriejo pro šalį. Nuo tos paskaitos pradėjau daug geriau žiūrėti į viską, daug optimiškiau. Ketvirtadienį savanoriavau tarptautinėje konferencijoje-parodoje "Šiauliai 2012". Teko vėl koordinuoti savanorius ir tas darbas man begalo patinka, man patinka tvarkyti kažkokius reikalus, organizuoti veiklas. Jeigu ateityje gausiu galimybę dirbti panašų darbą - būsiu pats laimingiausias žmogutis pasaulyje. Penktadienį pagaliau įvyko mano teatro pamoka. Tai apskritai buvo mano pirmoji pamoka, nes senoje mokykloje buvau pasirinkusi šokių pamokas, tačiau dabar norėjosi kažko naujo ir teatro pamokos yra nuostabios. Nors nesu labai kūrybiškas žmogus ir improvizuoti man sunkokai sekasi, tačiau tikiu, kad per šias pamokas išmoksiu to. Per tas dvi pamokas jaučiausi pakylėtai, atrodė, kad tai mano vieta. Dabar atsirado dar viena priežastis laukti penktadienio. Šeštadienį dalyvavau šokių konkurse. Nors buvo tikrai nesmagių akimirkų, dėl tikrai vaikiškų ir išgalvotų dalykų, smagiai praleidau laiką. Po konkursėlio susitikau su keliais draugais ir nuvykom į Pogą. Ten taipogi smagiai praleidom laiką, prisiminėm senus laikus (visi buvom susipažinę prieš porą vasarų Klaipėdoje, šokių išvykoje). Beto, ten sutikau ir vieną mylimiausių buvusių klasiokių. Taip gera buvo ją pamatyti, su ja pasikalbėti. Jos ir dar poros žmonių aš labiausiai pasiilgstu. Šiandien planuoju šiek tiek praleisti laiko interneto erdvėje ir vėliau kibti į darbus. Reikia pasiruošti kitos savaitės penkiems atsiskaitymams (ir manau tai tik pradžia) ir atlikti kitus namų darbelius. Tikiuosi gruodis bus pilnas sniego ir nepamirštamų akimirkų tiek man, tiek jums.

4 komentarai:

  1. UOKEI.Idomu :D rašyk dažniau :>

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū:) Stengiuosi, kaip tik galima dažniau kažk parašyti!:)

      Panaikinti
  2. Labas :) Labai įdomu Tave skaityt ;) Ir kaip tik užmačiau, kad ruoši dovanėles draugams ir pan. Ir norėčiau paprašyti... Gal galėtum padaryti kokį įrašą maždaug, kad būtų kalėdinių dovanų įdėjos? Na, nebūtinai tie daiktai, kuriuos šiemet dovanosi draugams, bet pvz, ankstesnių metų, ką tau dovanojo, ir svarbiausia, ką tėvams dovanoti. Gal turi kažkokių minčių, idėjų? Būčiau dėkinga ;)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Labas, oo labai malonu! :)
      Per šias ateinančias savaites rinksiu tokią medžiagą (jei taip galima pavadinti) apie dovanas, žiūrinėsiu youtubei video, stebėsiu, ką kiti blogeriai darys. Būtinai tuomet pasidalinsiu ir čia. Na, o ką praeitais metais dovanojau, bandysiu prisimint, nes pas mane su atmintimi žiauriai blogai :D Dabar niekaip neapmenu ką dovanojau, prisimenu tik tiek, kad dariau DIY atvirutes (ką planuoju daryt ir šiemet).

      Panaikinti