29 birželio 2013

Getting ready for...autumn!

Taip taip.. Aš jau po truputi pradedu ruoštis rudens sezonui, nors vasara dar tik įsibegėjo. Tiesiog manau, jog dabar pats laikas pradėti ieškotis norimų rubelių ir aksesuarų. Jau geriau per du mėnesius išleisti pinigus, nei per dvi dienas. Ne taip jausis tas išlaidavimas ir bus didesnė tikimybė įsigyti tai ko noriu. Sunkiausia bus tai, jog nuo šių mokslo metų gimnazijoje bus įvestos uniformos - švarkeliai. Aš labai prieš tai nesu, bet bus tikrai sunku derinti turimus rūbelius, taipogi dažnai keisti derinukus, kad nevaikščioti tais pačiais drabužėliais. Tad jau nuo kitų apsilankymų parduotuvėse, pradėsiu ieškotis rūbų rudenėliui. Ir štai padariau iš neturėjimo ką veikti savo mažą wishlist'ą. 
Pagrindinis rūbas prie švarkelio - marškiniai. Keletą turiu namuose, tačiau norisi jų dar šiek tiek daugiau. Gaila, kad jau vieni mano mylimiausieji baigia suirti.. Dar taipogi manau, kad labai žaviai prie švarkelio turėtų derėti peplum tipo maikutės. Ir dar norimų marškinėlių wishliste yra šiek tiek vintažiniai marškinėliai, ypač su apykaklėm. Dievinu tokius marškinėlius!
Kol bus šiltas ruduo, tikiuosi devėti tik sijonėlius. Klasikinius ir labai laisvus. Ypatingai norisi rasti sijoną, kaip šis baltas. Taipogi norėsis ir kažko ryškesnio niūrioms rudenio dienoms. 
Viena mano gera draugė yra įsigijusi panašaus tipo striukytę ir man ji taip patiko, kad net pati užsimaniau, tad labai tikiuosi per du mėnesiukus, iki kol atšals orai, rasti norimą striukytę. Kažką panašaus jau matau parduotuvėse, tik kaina šiek tiek mane gąsdina. 
Kaip ir sijonėlius, taip ir suknytes norėsis devėti kol dar bus šiltesnės rudenio dienos. Ir manau jei dar spėčiau jų įsigyti kuo anksčiau, galėčiau devėti ir vasarą. Gan sunkoka bus rasti suknytę, kuri derėtų su švarkeliu, bet tikiuosi, kad man pavyks kažką rasti. Kaip ir marškinelių, taip ir suknelės norisi kažko vintažinio, nesuprantu kodėl, bet pastaruoju metu dievinu tokius pattern'us, kaip dešiniosios ar kairiosios suknyčių.
Batukus man turbūt yra sunkiausia rasti (prisiminus, kad maždaug mėnesį laiko ieškojau sau vasarinių basučių). Verčiant puslapius Polyvore užtikau baltus sportbatukus ir įsviaizdavau galvoje visai šaunų derinuką mokyklai, tad labai tikiuosi rasti būtent tokio tipo sportbatukus kažkur Šiauliuose. Taipogi, vis dar norisi batukų, kaip šie vidurinieji. Jau aptinku begales tokių parduotuvėse tik vis dar su milžiniškomis kainomis, tad manau iki rudenio tikrai sulauksiu išpardavimų ir įsigysiu savo mylimučius. Na ir jau tikram rudeniui norisi klasikinių, su storu kulniuku aulinukų. Šią savaitę buvau radusi tobulučius batukus, tačiau gaila, jog mano išmieros jau nebebuvo.. Tačiau dar neprarandu vilties, kad kažkur rasiu panašių batukų.
Na ir pabaigai, aksesuarai. Manau neapseisiu neįsigijusi naujos tašytės. Vis dar mane žavi stačiakampio-kvadrato formos rankinukai. Turiu vieną, bet labai mažyti, tad tikiuosi rasti kažką panašaus tik didesnės talpos. Taipogi norisi ir naujo laikrodžio, kažko neutralaus, nes turimas mano laikrodis yra rožinės spalvytes ir ne visuomet tinka. Dar norisi ir naujų apyrankių. Kai dažnai pradėjau matyti pintas ar gelėtas apyrankes pati labai užsimaniau, nors seniau man jos visai nepatiko. Kaip ir anksčiau nepatikdavo lūpdažiai, tačiau pastaruoju metu pradėjau ryškinti lūpas raudonai ir tikiuosi greitu metu įsigyti kažką naturalesnio, kad nebūtų per ryšku, bet matytųsi, jog lūpos yra padažytos.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą