06 rugsėjo 2012

Parisian

Svajonės apie Paryžių prasidėjo maždaug prieš porą metų. Kaip? Net nenutuokiu. Bet Paryžius man atrodo labai jaukus miestas, kuriame visi džiaugiasi gyvenimu ir tiesiog visa atmosfera man ten atrodo įpatinga. Nesu ten buvusi, bet tai mano didžiausia svajonė. Kelionėms pinigų neturim, o su mašina važiuoti tėtis neapsiima tuo. Gal kada, kai pradėsiu užsidirbti savus pinigus, išpildysiu sau svajonę. Prieš porą dienų aš dar kartą įsitikinau, kad Prancūzija ir viskas kas su ja susiję teikia man džiugesio. 11 klasėje galėjau pasirinkti III užsienio kalbą, tad taip ir padariau. Surinkome nemažą grupelę vienuoliktokų, kurie nori išmokti prancūzų kalbos ir štai antradienį įvyksta pirmoji mano prancūzų kalbos pamoka. Manau, labai didelę įtaką, kodėl aš pamilau šią pamoką, buvo ir mokytoja. Ji.. tiesiog trūksta žodžiu.. taip lengvai bendravo ir mokė mus. Man yra problema su kalbomis, tačiau man į galvą taip lengvai įstrigo keletas prancūziškų žodžių, kuriuos išmokom per pirmąją pamoką. Bonjour, je sui, mademioselle, madame, j'ai dix-sept ans, eleve, messie, au revoir, j'habite, j'e parle, cmment ca va, pardon, excuse-moi.. Kai tariu tuos žodžius, net pati negaliu patikėti, kad aš mokausi šios kalbos. Ir mokytoja prasitarė, jog ne tikmokins mus šių nuostabių žodžių, bet ir papasakos apie Prancūziją. Kai ji kalba man pati šypsena kyla. Taip ir nesinori, kad jos kalbą nutrauktų skambutis. Gaila, jog pamoka vyks kartą į savaitę ir visai nesvarbu, jog pagal dabartinį tvarkarašti ji yra devinta. Labai tikiuosi, kad po metų jau galėsiu pasikalbėti su kitais prancūziškai.. bent truputėli.

  
EF - Live The Language - Paris from Albin Holmqvist on Vimeo.

2 komentarai: