07 rugsėjo 2012

Eleven outfits

Kadangi šiek tiek apsirgau, pasiimiau atostogų ir leidžiu antrą dieną namię. Vakar šovė mintis, kad reiktų padaryti nuotraukų su keliais derinukais rudeniui. Tai truputi palengvins ir mano galvą, nes kelis rytus nereikės sukti galvos, ką čia dabar apsirengus. Išsitraukiau rūbus iš spintos, kurie dabar man artimiausi širdžiai ir pradėjau ieškoti derinukų. Apie kai kuriuos jau seniai galvojau, tik vis nepažiūrėdavau kaip atrodys, keletas yra jau iš seniau sugalvotų ir truputis visai naujai atrastų derinių. Be to, kai atsikračiau gana nemažai nereikalingo svorio, galutinai radau savąjį aš. Pagaliau galiu devėti tai kas man patinka, o ne tai, į ką telpu. 

I -Mamos spinta
Kai mama per atotogas tvarkėsi spinta, nugvelbiau šį gražuolį iš jos. Jis man tooks žavus pasirodė. Iškart žinojau, jog jį vilkėsiu su marškiniais. Kiek didokas jis man, bet tai visai netrugdo. Taip pat mama dažnai užsimena, kad turėdavo kažką panašaus, kai parodau koks rūbas yra mano wishlist'e. Niekada niekada neleiskit mamos išmesti savo senų rūbų! Jie pravers. 

II - Peter Pen apykaklė
Neseniai nusipirkau šį megztuką iš secondhand'ų ir vis nerasdavau progos jo apsivilkti, dabar irgi neaišku, kada pavyks tai padaryti, nes jo trumpės rankovės neleidžia per tokius orus man šiltai jaustis. Tačiau, kai tik atšils orai šitą derinuką užsidėjus keliausiu į mokyklą. Peter Pen apyklakę sukuria bliuskutė, kuri yra laabai netinkama mokyklai, ji permatoma, tad ją nešioju tik po megztiniais. Tačiau ji labai pasitarnauja su sava apykakle ir kaspiniukais (du slepiasi).

III - Spalvų blokavimas
Šitie marškinukai yra lobis atrastas secondhand'uose. Nedvejodama juos įsigyjau. Tobulai jie žiūrisi prie visų džinsų/kelnių, tačiau man jie tobuliausiai atrodo su rožinės spalvos džinsais. Bandžiau derinti šį derinuką su švarkais ar megztiniais, bet tada nebelieka to grožio, kurį duoda marškiniai. Kol dar labai neatvėso, reikia paskubėti su šiuo derinuku.

IV - Vasara rudeniškai
Maždaug prie mėnesį atradau šį džinsų/maikės derinuką. Labai vasariškas jis man pasirodė. Šviesios spalvos tikriausiai tai lėme. Atėjus rudeniui norisi vėl šį derinuką užsidėti ir pritaikius šį švarkelį (ką buvo sunku padaryti su kitais deriniais) jis vis dar neprarado vasariškos gaivos sumaišytos su rudenio spalvomis.

V - Baltuma
Dažnas vasaros derinukas (be švarkelio). Nusipirkus šią maikę buvau labai seniai, bet vis nepriderindavau kelnių prie jos ir taip visai netyčiom užsidėjus baltus džinsus.. Eureka! Tobulai tinkantis derinys. Kaip ir prieš tai buvusiam derinukui, taip ir šiam, reikėjo kažką užsimesti,kad galėčiau devėti jį ir rudeniškais orais. Baltas švarkelis puikiausiai tiko ir pridėjo šiam derinukui šiek tiek oficialumo.

VI - Bobų vasarai
Šį derinuką sudariau iš kart kai įsigijau abu drabužėlius, tą pačią dieną juos įsigyjau ir dabar atrodo, kad nei šortai, nei marškinukai niekur kitur taip gerai neatrodo. Deja, labai retai galėsiu šį derinuką panaudoti, nes kiek per šalta būtų. Tad pasilieku jį bobų vasarai ir galbūt jis taip pat gerai atrodys su pėdkelnėmis (tada ir dažniau galėsiu nešioti deirnukus su šortais).

VII - Gelėtai
Dar vienas vasarą atrastas derinukas, kurį begalo pamilau. Būdama su šiais rūbais susilaukiau daugiausia gerų žodžių dėl aprangos. Viskas man atrodo taip lyg būtų sukurta nešioti kartu. Nuėmus švarkelį jau pasidaro šis derinukas ne toks. Iš kart atrodo jog kažko trūksta. Maikutė kita taipogi netinka. Labai džiaugiuosi šiuo savo derinuku, tad negalėjau jo neužsidėti ir rudeni.

VIII - Peplum manija
Kai mokykloje prireiks kiek oficelesnės aprangos, pirmu apsirengimu dėsiuosi šį derinuką. Peplum suknelė buvo mano išsvajotasis pirkinys, kurio nesitikėjau pamatyti savo miesto parduotuvėse. Ir dar net negalvojau, jog tokios tipo suknelės man tiks dėl figūros. Gaila, vien su suknele eiti negalėčiau, nes pliki pečiai kiek nemokykliškai atrodo, tad pasiskolinau iš praeito derinuko gelėtą švarkelį, kuris labiausiai čia tiko. Visi kiti užgoždavo pačią suknelės esmę.

IX - Balta ir juoda
Švarkeliai pastaruoju metu tapo mano mylimiausias akcentas aprangoje. Šis derinukas toks paprastas ir dažnas, bet man labai artimas širdžiai. Manau jį dažniausiai devėsiu, galbūt tik keisdama bliuskutes. Būtų tobula prie jų ir aukštakulniai, tik gaila nelabai dar išeina man išbūti su jais visą dieną.

X - Marškiniai paprastai
Šie marškiniai - vieni mano mylimiausiu. Kaip ir daugelį savo favoritų, taip ir šį radau secondhand'e. Bet kas keisčiausia, jie vis dar gulėjo spintoj nenešioti. Gal porą kartų ir buvau juos užsidėjus. Reikia taisyti šią klaidą ir dažniau devėti juos. Pirmas derinukas jų būtų su megztuku. Marškinukai suteikia šiek tiek oficialumo, o megztukas - paprastumo. Šis oficialumo ir paprastumo mišinys mane kažkuo patraukė.

XI - Marškiniai oficialiai
Na, o šis marškinukų derinukas yra su tamsiai mėlynu švarkeliu. Ir vaizdas visai kitoks, daug oficeliasnis nei praeitas derinukas. Manau šį derinuką taipogi labai dažnai devėsiu. Primena kitų mokyklų uniformas, tad mokyklai šis derinys pats pačiausias.


Taigi, gana nemažas įrašas gavosi, ir tikiuosi, nepagailėsit savų nuomonių ir man būtų labai įdomu sužinoti, kuris derinukas jums geriausias, o kuriame derinuke kažką pakeistumėt. Jūsų patarimai man būtų labaai į naudą! :)

7 komentarai:

  1. 4, 7, 8 ir 11, manau geriausiai atrodo. Bet buvo ir tokių, kurių pati tikrai nenešiočiau.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Mano nuomone, labiausiai nepatiko 3 :) o man labiausiai patiko 1, 2, 5 (tik gal švarko nesiimčiau), 7, 10 ;)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Graziausi 1, 5(pats graziausias),7. Poto 2,4,6,8,10,11. :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. 2 labiausiai nepatiko, o patiko 9 ir 10 :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. iš kur iš kur ta peplum suknelė?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. New Yorker, dar ir kituose parduotuvėse mačiau, bet New Yorker tuo momentu tai buvo pigiausias variantas:)

      Panaikinti
  6. Labai grazus outfit'ai! :)

    www.rebekasbeautyworld.blogspot.com

    AtsakytiPanaikinti