04 rugsėjo 2012

Bonjour!

Kiek save pamenu, niekada nerašiau normalaus lietuviško blog'o. Ir kiek kiti mane prisimena, neturiu pastovaus blog'o. Pradedu viena rašyti ir po poros mėnesių (ar savaičių) sustoju. Tiesiog kažkas būna ne to. Dabar bandysiu naują etapą, lietuviško blog'o rašymą. Manau tai labiau pavyks, nes lietuviškai geriau ir laisviau galiu dėstyti savo mintis. Be to, pastebėjau, kad lietuviai pastaruoju metu pradejo kurti kokybiškus  blog'us ir kai juos skaitau, norisi ir pačiai turėti tokį blog'ą. Tad tokia ta mano istorija kodėl aš čia. Jei apie mane, tai tiesiog esu paprasta septyniolikmetė mergaitė iš Šiaulių. Manau, kad esu skirtinga nuo daugumos savo pažystamų, nes gyvenu truputi užsienėtišką gyvenimą, kurį nulemė mano internetinė patirtis (? kad ir kaip tai pavadinčiau). Rašau blog'us, seku kitas merginas, žiūriu įvairius serialus internetu ir tiesiog mąstau kitaip. Tiesa, esu panaši į kitas merginas tuom, kad dievinu shoping'ą. Tai tobulas būdas man atsipalaiduoti, ir nereikia už tai išleisti šimtus tūkstančių. Puikiai apsiprekinu ir padevėtuose. Tiek ten randu gerų dalykų ir manau dažnai bus čia post'ų apie naujas prekes. Jei šnekant apie įrašus čia, pradžioj manau dažniausiai išvysite įrašus apie mano dienas, outfit post'us ir panašų stuff. Vėliau sugalvosiu įdomesnių dalykų ir po truputi plėtosiuos. Labai tikiuosi, kad išlaikysiu šį blog'ą ir atsiras nuolatinių skaitytojų. Tad pradžiai tiek, o čia pora nuotraukų, kad įsivaizduoti kaip atrodo šio blog'o savininkė.



























4 komentarai:

  1. Tavo akys nuostabios!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Tikriausiai lęšiai tam turi didelės įtakos! :) Ačiū.

      Panaikinti
  2. Esi labai graži :) ir dar sužavėjo ant sienos kabantis paveikslas su eifelio bokštu,svajonė ten nuvykti ... :/

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Labai malonu tai girdėti, o Paryžius taip pat mano didelė svajonė yra. Linkiu, kad tau ji išsipildytu! :)

      Panaikinti